ÜLDSÄTTED
- Veebibutiigi swiss.ee omanik on firma SWISS CONCEPT
- Swiss.ee veebibutiik pakub uusi, funktsionaalseid ja originaalseid kaupu volitatud edasimüüjatelt. Swiss.ee butiigi kohustus on tarnida kaubad defektideta.
- Kõik swiss.ee butiigi hinnad on väljendatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
- Veebibutiigi töötajad võtavad Kliendiga ühendust e-posti või telefoni teel. Samuti on kliendil võimalus meiega ühendust võtta kontaktivormi ja vestluse kaudu.
Swiss.ee veebibutiigi kontaktandmed
email: butiik@swiss.ee
TELLIMUSED
- Tellimusi saab esitada swiss.ee veebibutiigi kaudu 24 tundi ööpäevas.
- Laupäeviti, pühapäeviti ja pühade ajal tehtud tellimusi töödeldakse järgmisel tööpäeval.
- Toote põhifunktsioonid on saadaval tootekaardil. Klient saab need enne tellimuse esitamist üle vaadata.
- Swiss.ee butiigis oste sooritavad kliendid nõustuvad müügidokumendi väljastamisega ilma allkirjata.
- Butik swiss.ee aktsepteerib järgmisi makseviise: e-ülekanne, krediitkaart, eRaty, kohaletoimetamine.
- Tellimus makseviisiga "e-ülekanne", "krediitkaart", "eRaty", "kättetoimetamine" toob kaasa tasumise kohustuse.
- Kui makset ei toimu 24 tunni jooksul, tellimus tühistatakse.
- swiss.ee jätab endale õiguse keelduda tellimuse töötlemisest, kui tegemist on kahtlaste tellimuste, nt e-posti aadressi, vale telefoninumbri või e-posti aadressi puudumisega.
- Kui tellimust või selle osa ei ole võimalik täita, teavitatakse sellest koheselt klienti ja otsustatakse ühiselt edasised toimingud, näiteks sarnaste toodete ostmiseks ettepaneku tegemine, ooteaja pikendamine, osaline täitmine või viimane abinõu, tellimuse tühistamine.
- Müügil olevad kaubad (min. -20% allahindlus) on rea lõpus, üleliigse laoseisuga või näituselt, võivad olla saadaval ainult piiratud koguses ja neil võivad olla "mikrokriimud".
- Tellitud toodete kohaletoimetamine toimub esmaspäevast reedeni kogu Poolas DHL-i kullerfirma kaudu (kuller või kohaletoimetamine punkti) ja InPosti pakiautomaatidesse. Isiklik kogumine on võimalik ka ühes SWISSi butiigist.
- swiss.ee ei vastuta kaupade tarnimata jätmise eest Kliendi poolt antud vale või mittetäieliku aadressi korral.
- Saadetises oleva kauba puudumisel on Klient kohustatud sellisest olukorrast viivitamatult, mitte hiljem kui 2 tunni jooksul alates paki kättesaamisest teatama e-posti aadressil butiik@swiss.ee. Pärast seda aega esitatud taotlusi vastu ei võeta.
- Eeldatav tellimuse täitmise ja tarneaeg võib olla kuni 3 tööpäeva. Ajavahemikus 18. kuni 24. detsember võib tellimuse töötlemise aeg pikeneda 5 tööpäevani.
- Kui paki kättesaamisel on nähtavaid vigastusi või ettevõtte fooliumi rikkumist, tuleb koostada akt koos kommentaaridega saadetise seisukorra kohta.
- Graveeringuga tellimusi töödeldakse 7 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest. Graveeringuga tellimuste eest tuleb tasuda (sularahas kohaletoimetamise võimalus ei ole võimalik). Graveeringuga tellimusi ei saa tagastada vastavalt Art. 38 punkti 3 Tarbija õiguste seadus, 24. juuni 2014; kaup valmistati vastavalt Kliendi spetsifikatsioonidele. Tasuta graveerimist ei saa kombineerida muude kampaaniate ja allahindlustega.
- SWISS WatchCardi ja SWISS eWatchCardi kinkekaartide puhul väljastatakse ostu kohta võlateade.
- „Santanderi järelmaksuga“ maksega tellimusi töödeldakse pärast pangalt kinnituse saamist laenu vabastamise kohta. Kuni ühe aasta jooksul ei tagastata. Kauba tagastamiseks on teil aega 14 päeva.
GARANTII
- Kõik swiss.ee butiigis saadaolevad tooted on kaetud tootjapoolse garantiiga. Garantii sisuga saab tutvuda aadressil www.swiss.ee/artykul/2
- Garantiiremonti teostavad tootja teeninduskeskused vastavalt garantiikaardil olevale teabele.
- Kunsti järgi. Tsiviilseadustiku § 577 kohaselt ei välista, piira ega peata tootjapoolne garantii ostja õigusi, mis tulenevad müüdud eseme puuduste garantii sätetest.
LEPINGUST TAGANEMINE
- Swiss.ee veebibutiigist ostetud kauba saab tagastada ühe aasta jooksul alates tellimuse kättesaamise kuupäevast. Iga tagastamine tuleb klienditeeninduse osakonnaga individuaalselt kokku leppida e-posti aadressil butiik@swiss.ee. Kauba tagastamise kulud katab müüja.
- Kuni ühe aasta jooksul ei tagastata järgmist:
- "Santanderi järelmaksuga" maksega tellimused (tagastus 14 päeva)
- graveeringuga tellimused (tagastamatu)
- SWISS WatchCardi ja SWISS eWatchCardi kinkekaardid (tagastamisaeg 14 päeva) - Tagastataval kaubal ei tohi olla kasutusjälgi ning see tuleb tagastada originaalpakendis, terves pakendis koos ostudokumendi ja garantiikaardiga.
- Tagasimakse tehakse samal kujul, nagu makse tehti. eWatchCardi kinkekaardi puhul ainult kontole, millelt tasuti.
- Ülaltoodud punkt 1 ei piira seadusega ettenähtud õigusi. Vastavalt art. 30. mai 2014. aasta tarbijaõiguste seaduse artikkel 27. Tarbija, kes on sõlminud kauglepingu või väljaspool äriruume sõlmitud lepingu, võib sellest põhjust avaldamata ja kulusid tekitamata 14 päeva jooksul taganeda, välja arvatud art. 33, art. 34 lõige 2 ja art. 35.
- Käibemaksuarvel oleva kauba ostmisel on tagastamise tingimuseks e-posti teel kinnitus parandusarve kättesaamise kohta. Saadud parandus palume saata omakäelise allkirjaga dokumendil märgitud aadressile: PHU Jubiler Sp. z o. o., 02-822 Varssavi, Poleczki 13
- Kauglepingust taganemise või kaubavahetuse kulud kannab SWISS.
- Tagastusi, mis saadetakse ilma klienditeeninduse osakonnaga swiss.ee kulul konsulteerimata, ei võeta vastu.
- Kõik Kliendi tehtud maksed tagastatakse 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest ja lepingust taganemise avaldusest.
KAEBUSED
- Kvaliteedi-, kvantiteedi- või sisuliste puuduste kohta kaebuse korral on Klient kohustatud pöörduma swiss.ee butiigi klienditeenindusosakonna poole.
- Kaebusi võib esitada otse müüjale nende eeskirjade punktis „Üldsätted” toodud aadressil. 1.
- Kaebuse protseduur on saadaval aadressilwww.swiss.ee/uploads/procedura_reklamacji pdf
- Kliendil on võimalus kaebuste käsitlemiseks ja nõuete esitamiseks kasutada kohtuväliseid meetodeid.
ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
- Isikuandmete haldur on kaubandus- ja teenindusettevõte “Jubiler” Osaühing, 02-822 Varssavi, ul. Poleczki 13 on kantud pealinna Varssavi ringkonnakohtu poolt peetavasse riiklikku kohturegistrisse. Riikliku kohturegistri Varssavi XIII äriosakond numbriga 0000050320, NIP: 5261032125, REGON: 010862745.
- Isikuandmeid töödeldakse vastavalt Euroopa Parlamendi ja nõukogu 27. aprilli 2016. aasta määrusele (EL) 2016/679 füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste isikute vaba liikumise kohta. andmeid ning tunnistades kehtetuks direktiivi 95/46 /EÜ (edaspidi GDPR) ja muud üldkohalduvad määrused.
- Haldaja poolt tellimuse vormistamise ja müügilepingu sõlmimise käigus saadud andmeid töödeldakse seoses (töötlemise eesmärkidega):
- vajadusega täita Teie poolt administraatoriga sõlmitud lepinguid, samuti toimingud, mis on tehtud enne eelnimetatud lepingute sõlmimist teie nõudmisel (GDPR artikli 6 lõike 1 punkt b),
- administraatori juriidilise kohustuse täitmise vajadus (artikli 6 lõike 1 punkt c ) GDPR-i). - Haldaja teavitab kasutajaid, et usaldab isikuandmete töötlemise järgmistele üksustele:
Edrone Sp. z o. o., ul. Lekarska 1, 31-203 Kraków, NIP: 676-248-20-64, KRS: 0000537197 – edrone.me meilisüsteemi kasutamiseks uudiskirjade saatmiseks ja turunduslikel eesmärkidel ning eranditult edrone süsteemi kaudu Haldaja poolt käivitatud või näidatud meili-, tekstisõnumi- ja sotsiaalmeediakampaaniate vajadusteks - Uudiskirja tellimise algatamise korral töödeldakse isikuandmeid nõusoleku alusel isikuandmete töötlemiseks turunduseesmärkidel seoses äriteabe saatmisega uudiskirja vormis (artikkel 6 lõige 1, kiri a) GDPR-i).
- Kliendi isikuandmeid võidakse töödelda seoses Haldaja õigustatud huvidega nõuete tagamiseks ja esitamiseks (GDPR artikli 6 lõike 1 punkt f).
- Isikuandmete esitamine on vabatahtlik, kuid vajalik tellimuse vormistamiseks, müügilepingu sõlmimiseks ja selle nõuetekohaseks täitmiseks.
- Kliendi isikuandmeid võidakse olenevalt valitud tellimuse kohaletoimetamise ja makseviisist edastada valitud vedajale või vahendajale, kes teostab saadetisi haldaja nimel kohaletoimetamise eesmärgil, samuti üksusele, kes tegeleb sellega. elektroonilised maksed või kaardimaksed, hostimisteenuseid pakkuvad üksused/server ja veebipoodi haldavad IT-üksused.
- Kui klient valib makseviisi "Santander järelmaksud", edastatakse tema isikuandmed Santander Consumer Bank S.A.-le. asukohaga Wrocław (53-611), ul. Strzegomska 42c, KRS: 0000040562.
- Klient võib anda nõusoleku oma isikuandmete edastamiseks turunduseesmärkidel, eelkõige toodete, kampaaniate ja kommertspakkumiste kohta teabe edastamiseks elektrooniliselt Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „Jubiler” Piiratud vastutusega äriühing, 02-822 Varssavi, ul. Poleczki 13, KRS: 0000050320 (isikuandmete haldur).
- Isikuandmeid säilitatakse lepingu kehtivuse ajal (uudiskirja tellimine) ja aja jooksul, mis on vajalik: (1) lepingust tulenevate nõuete kindlustamiseks või esitamiseks, (2) müügijärgseks klienditeeninduseks (kaebuste käsitlemiseks), (3) täitma Haldajale pandud (nt raamatupidamis- ja maksuseadustest tulenevat) juriidilist kohustust. Isikuandmeid, mida töödeldakse turunduseesmärkidel ja muudel kui ülalloetletud eesmärkidel, töödeldakse seni, kuni võetakse tagasi eelnevalt antud nõusolek nende töötlemiseks sel eesmärgil või kuni esitatakse vastuväide.
- Juhul kui vastutav töötleja kavatseb isikuandmeid edasi töödelda muul eesmärgil kui see, milleks isikuandmeid koguti, teavitab ta enne sellist edasist töötlemist vastutavat töötlejat sellest muust eesmärgist ja edastab kõik muud asjakohased teavet.
- Kliendil on õigus nõuda Isikuandmete haldurilt juurdepääsu oma isikuandmetele, nende parandamist, kustutamist või töötlemise piiramist, õigus esitada vastuväiteid nende töötlemisele, samuti õigus neid üle kanda. Samuti on kliendil õigus esitada kaebus järelevalveasutusele.”
LÕPPSÄTTED
- Swiss.ee veebipoes tellimuse esitamiseks on vaja nõustuda käesolevate reeglite sätetega.
- Tellimuse täitmisega seotud küsimustes on Kliendil võimalik Müüjaga ühendust võtta e-posti teel järgmisele aadressile: e-post: butiik@swiss.ee
- Käesolevates eeskirjades reguleerimata küsimustes kohaldatakse üldkohalduva õiguse sätteid, eelkõige 23. aprilli 1964. a seaduse, tsiviilseadustiku (Õigusajakiri 1964, nr 16, punkt 93, a.) sätteid. muudetud) ja 30. mai 2014. a tarbijaõiguste seadus (2014. aasta Õigusajakiri, punkt 827).
- Kõiki veebisaidil avaldatud kaubamärke ja nimesid kasutatakse ainult tuvastamise eesmärgil ja need võivad olla nende vastavate omanike registreeritud kaubamärgid.
- Vaidlused, mis tulenevad käesolevate eeskirjade kohaselt sõlmitud lepingutest Kliendiga, kes ei ole tarbija, lahendab ühine kohus, mille pädevusse kuulub müüja registrijärgne asukoht.
- Müüja jätab endale õiguse neid eeskirju muuta. Määruste muudatused jõustuvad 14 päeva pärast nende avaldamist. Enne muudatuse jõustumist sooritatud tellimustele kohaldatakse seniste määruste sätteid.
- Tarbijast kliendil on võimalus kaebuste käsitlemiseks ja nõuete esitamiseks kasutada kohtuväliseid meetodeid. Üksikasjalik teave tarbijast Kliendi kaebuste ja nõuete kohtuvälise lahendamise võimaluste ning nendele menetlustele juurdepääsu reeglite kohta on kättesaadav linnaosa (valla) tarbija kontorites ja veebilehtedel. ombudsmanid, ühiskondlikud organisatsioonid, kelle põhikirjaliste ülesannete hulka kuulub tarbijakaitse, vojevoodkonna kaubandusinspektsioonid ning konkurentsi- ja tarbijakaitseameti veebisaidil (www.uokik.gov.pl). Euroopa veebipõhise vaidluste lahendamise platvorm, mis on saadaval aadressil: http://ec.europa.eu/consumers/odr/, võimaldab tarbijate ja kauplejate vaheliste vaidluste kohtuvälist lahendamist Internetis.
- Eeskirjad kehtivad 23.05.2018.”