Kui kaua võtab tellimuse töötlemine aega?
Tellimuse töötlemise aeg sõltub toote saadavusest ja on 1–3 tööpäeva alates tellimuse kinnitamisest või selle eest tasumisest kliendi poolt
Mis on tellimuse töötlemise aeg koos graveerimisega?
Tellimuse töötlemise aeg on umbes 7 tööpäeva alates hetkest, mil klient tellimuse eest tasub.
Kui palju graveerimine maksab?
Kuni 35 tähemärgi graveerimine on tasuta, kui ostate kella üle 100 EUR. Ettemakstud tellimuste jaoks on saadaval graveerimine. Ei saa kombineerida teiste soodustustega.
Kas kella on võimalik tagastada/vahetada?
Muidugi on see võimalik. Kella vahetamise või tagastamise otsustamisel peaks klient esmalt võtma ühendust klienditeeninduse osakonnaga. Toote saab tagastada 1 aasta jooksul alates ostukuupäevast.
Mis on saatmiskulu?
Saatekulud katab butiik.
Kuidas ma saan oma tellimuse eest tasuda?
Klientidel on tellimuse vormistamiseks neli võimalust:
- poest järeletulemine ja maksmine,
- toote saatmine kohaletoimetamisel,
- toote saatmine, mille eest tasutakse ülekandega DotPay süsteemi kaudu,
- kella ostmine järelmaksuga.
Kas ma saan kella osta ka järelmaksuga?
Jah, loomulikult kasutame järelmaksuga müügisüsteemi. Tellimuse vormistamisel valib klient makseviisiks "Järelmaksu", misjärel suunatakse ta automaatselt panga kodulehele.
Kas on võimalik importida kella, mida hetkel pakkumisel pole ?
Kella importimiseks on vaja kontakteeruda otse butiigiga kõige mugavamas kohas. Töötajad kontrollivad, kas kella on võimalik importida, milline saab olema toote ooteaeg ja selle hind. Kohapeal tuleb tasuda tagatisraha 50% kella väärtusest.
Kas on võimalik tellida originaalrihma/käevõru?
Originaalrihma tellimiseks/ käevõru kella jaoks on vaja otse butiigiga ühendust võtta. Töötajad kontrollivad rihma/käevõru saadavust, rihma ooteaega ja hinda. Kohapeal tuleb tasuda ettemaks 100% rihma/käevõru väärtusest.
Mida katab kella garantii?
Kehtiva garantii alusel kaardiga, saab klient esitada kaebuse kellamehhanismi kohta. Garantii hõlmab ka tootmismaterjali varjatud defekte.
Mida kella garantii ei kata?
Garantii alla ei kuulu:
- mehaanilised kahjustused (löök, mõlk, korts, klaasikillud jne) ja nendest tulenevad defektid,
- toote kulumine ja vananemine (nt kriimustused klaasil, värvimuutused ja/või muutused materjali omadustes), mille puhul on valmistatud mittemetallist rihmad, kettid ja ripatsid, nagu nahk, kangas, puit, kumm jne väliskatete hõõrdumine, rihmade ja käevõrude kulumine või kriimustus)
- kella mis tahes osa kahjustused, mis on põhjustatud ebaõigest kasutamisest või kasutamisest, mis on vastuolus ettenähtud otstarbega või kasutusjuhendiga, hoolitsusega, hooletusse jätmine
- aku kasutamine
- kell, mida on kasutanud volitamata isikud (nt aku vahetamine, hooldus või remont) või mille algset seisukorda on teenindusest sõltumatult muudetud
- defektid, mis tulenevad kella kasutamisest või jätmisest ebasobivatesse tingimustesse, nt liiga kõrge või madal temperatuur, päikesevalgus, nende tingimuste järsk muutus, veekindluse vahemiku ületamine jne.
- tekkinud kahjude või hilisemate kahjude hüvitamine. mis tulenevad kella kasutamisest, mittetöötamisest, defektidest või ebatäpsusest.